fredag 1 februari 2008

Inte ok!

Idag var jag och en kompis på Picnic på Riddargatan för att äta lunch. Vi kom dit vid 11.50 beställde mat och en kaffe latte och satte oss sen vid ett av borden för att åtnjuta lunchen. Efter maten gick vi och hämtade vårt kaffe och satt sen givetvis ett tag till för att få i oss drycken. Vi hade så klart ingen större brådska eftersom jag ju är ledig i väntan på bebben och min kompis är mammaledig. Vid ca 13.10 kom en av killarna som jobbar där fram till vårt bord och bad oss gå för han behövde snart vårt bord! Vi hade alltså suttit i 1 timme och 20 minuter, vilket inte alls är oförskämt lång tid med tanke på att vi både åt lunch och tog en kaffe på maten. Vi hade väl iofs tänkt att gå inom inte allt för lång tid så vi fann oss inte utan sa bara Ja, ok, vi ska gå. Nu när jag sitter och tänker på det så här i efterhand blir jag så j-a irriterad. Så oerhört fräckt! Ska nog maila Picnic och tala om vad jag tycker...

Update: Hittar ingen mailadress någonstans, ringa känns för jobbigt...

Inga kommentarer: