onsdag 16 juli 2008

Litet på utsidan, stort på insidan


Jag har så svårt att hitta solbrillor som passar mig. Ser ut som en fluga i typ alla modeller jag provar. Antar att det har att göra med att jag har litet huvud.

Lite roligt att jag kom underfund om min ärta till skalle (inte till hjärna) när jag skulle köpa studentmössa (på den tiden det begav sig). Jag köpte den minsta storleken som fanns, var tvungen att lägga i sån där korkremsa (kommer ni ihåg?) och ändå var mössan för stor. Men, det var ju inte det jag skulle skriva om...

Jag har nu sett ett par solglajjer som jag verkligen gillar - pilotbågar från Marc Jacobs. Tyvärr behöver det inte betyda att jag gillar dem på... Hittade dem i senaste numret av DV. Vad tycks?

2 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jättesnygga! Jag har något liknande från Calvin Klein. Gillar modellen, lite mer klassisk än de nu så moderna flugbrillorna ;)

Camilla sa...

Jessika: ja, eller hur?! dessutom kan du ju bara tänka dig hur dom där trendiga flugbrillorna ser ut på mmig när vanliga glasögon ser stora ut...=)