onsdag 24 september 2008

Torka

Här sitter jag och bara klickar runt på andra bloggar (en del är jag inne hos flera gånger, besatt? moi?). Jag har inget vettigt eller ovettigt alls att skriva om själv.

Jag skulle kunna blogga om en finfin skjortklänning som jag köpt av en prima bloppare. Men då vill jag ju ha bild att visa. Och så här på kvällskvisten kan jag inte uppbringa minsta lust att dressa om och åma mig framför en kamera. En annan dag. Kanske.

Tills dess fortsätter inläggen lysa med sin frånvaro.

4 kommentarer:

No-one sa...

Så är det ibland. Upp. Och ner. Men vi finns kvar :)

Camilla sa...

pixalexia: det känns bra. iblnad blir man lite rädd att de få besökare man har ska försvinna om man inte kan få ur sig nåt kul på ett tag. ;-)

anna sa...

jag med är kvar... och, när du är på igen och har dagsljus och allt sånt: visa klänningen!!!

Camilla sa...

fru a: det ska jag. ganska snart tom. :)