lördag 14 februari 2009

Varför fokusera på det mindre bra?

En alla hjärtans dag i kärlekens tecken.
  • Fick present av maken! En handkräm. (se bild) Han vet verkligen vad jag behöver.
  • Sigge gick på kalas.
  • Jag fick nästan 2 timmar för mig själv på stan.
  • Mysmiddag hemma med bubbel.
En alla hjärtans dag i vardagens tecken.
  • Stella var gnällig typ hela dan.
  • Lite småtjafs med maken.
  • Mysmiddag med det vanliga tjatet på Sigge om att sitta still, inte leka med maten, komma ihåg att äta...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag registrerade bara den första listan avundsjukt! :)

Anonym sa...

He he. Det var från mej :) /J (=virrpanna)

Miss Upsey Daisy sa...

Vilken fin present du fick! Jag gav choklad ( där jag visserligen åt mer än hälften själv! ) och fick en god middag istället.

Anonym sa...

Jag läser också bara den första och tycker det verkar myyyyyysigt!
Kram m.

No-one sa...

Mmmmmolton Brown - lovely stuff!

Camilla sa...

j och m: som sagt; varför fokusera på det mindre bra? ;)

miss ud: ja det tyckte jag med. blev riktigt förvånad! :)

pixalexia: instämmer helt! luktar ljuvligt dessutom.