måndag 2 mars 2009

Full av tacksamhet

Sigge har varit lite ledsen när jag lämnat några dagar i rad nu. Han säger att han vill att jag ska vara kvar med honom. Jag och fröknarna har analyserat det hela och kommit fram till att det har att göra med att några nya barn som skolas in på Sigges avdelning har sina mammor med sig. Så nu ska mina underbara föräldrar passa Stella på onsdag förmiddag så att jag kan vara med Sigge på dagis.

Det är verkligen lyxigt att ha föräldrar som bor nära och kan/vill hjälpa till! Tack söta ni!

6 kommentarer:

tant t sa...

Lyx var det rätta ordet! Härligt att få lite hjälp och att Sigge får sällis ;)

Anonym sa...

Ja, vi har verkligen söta päron, du och jag! Puss

Camilla sa...

tant t. han kommer nog vara jätteglad. har pratat om det hela kvällen.

Camilla sa...

lillasyster y: det har vi verkligen! puss

anna sa...

man (jag) skulle inte överleva utan... vilken god idé att hälsa på på dagis!

Camilla sa...

fru a: inte jag heller. det var jättemysigt att vara med en förmiddag.