måndag 30 mars 2009

Ska jag börja älta igen?

Jackan jag köpte inför den här hösten och vintern har blivit alldeles sliten i ärmarna. Jag gick till butiken och visade upp.
-"Vi har haft mycket problem med just den där jackan. Du får välja hur du vill göra - pengar tillbaka, byta till annan vara, vänta till nästa höst och få en ny jacka..."

Jag tänker att jackan kostade nästan lika mycket som ett par Minimarket snyggingar. De kanske blir mina ändå. Fast jag vill ju ha de röda och de verkar inte finnas kvar någonstans.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska ha Minimarketdarlingarna. Har du kollat Grandpa på Kungsholmen? För när jag köpte mina hade dom fått in flera färger sa dom.
Och dom är sköna att gå i för att vara typ 10 cm höga! Bra köp alltså! :o)
Kram Mikaela

Camilla sa...

mikaela: har bara kollat på nätet. där finns de inte. kanske ska ringa butiken också?

en del av mig tänker att det kanske är dumt att köpa röda (när nu skorna är så dyra). att svart är mer praktiskt. men då känner jag mig å andra sidan dum gentemot dig... (känns mer ok att köpa lika om jag köper annan färg) *suck* hur kan nåt så världsligt bli så jobbigt?

kul det ska bli att ses! kram kram

Anonym sa...

Meh hallå där, klart du kan köpa svarta fast jag har det! Jag har ju "din" klänning, i samma färg och allt! :o)

Och apropå röda, mina Whyred som jag hade ångest över att betala 2300 för har använts flitigt! Är visserligen en lite mörkare röd, men ändå.

Tycker du att dom svarta känns bäst så go for it! Låt inte bli för att jag har likadana. Herregud, hur ofta kommer vi ha dom samtidigt dessutom? Och har vi det, so what? Dom är ju SNYGGA!

Köp köp köp!

Kram Mikaela

Camilla sa...

mikaela: gulle dig!