torsdag 23 april 2009

Det var inte så kaotiskt

Benet höll för lite Matthew Williamson.

Skinnjackan var oh så fin! Men, jag har kommit fram till att det är en svart skinnjacka jag vill ha och ingenting annat. Så då var det en tonårstjej som blev glad istället. Det breda bältet med nitar var slut innan man hann blinka.

Jag fick med mig den rosa toppen med guldknappar i nacken och den fina kjolen. Och är det så att jag inte skulle vilja ha något av plaggen så tror jag att jag vet vem som är intresserad.

Update: Eller så är hon inte alls intresserad eftersom hon fått tag i just dessa två plagg själv.

4 kommentarer:

Linda K sa...

jag gick förbi och kikade på lunchen. det fanns inte så mycket kvar då, men jag nöp i din söta top.

men men jag har krejvings på annat håll just nu :P

Anonym sa...

Haha, det var helt otroligt att vi köpte precis samma saker. Är helt övertygad om kjolen, dock inte lika säker på toppen. Får fundera på den en stund!
Kram m.

No-one sa...

Bra ben du har, som håller när det gäller!

Camilla sa...

linda k: blev nyfiken på dina krejvings. väskan vet jag. men mer?

m: tror att det lutar åt detsamma för mig. helt otippat!

pixalexia: mycket bra! ;D