torsdag 7 maj 2009

Ett tillfälle att fira får inte gå förbi...

Grym utsikt från Och himlen därtill på 26:e våningen.
Med tillåtelse från maken publicerar jag en bild på oss båda! ;)

Hoho vilken bra lögnare jag är. Jag hade inte alls glömt bort vår bröllopsdag. Ville bara vilseleda maken lite grann. De fina päronen kom för att ta hand om barnen och jag hade lurat i maken att han var tvungen att komma hem till halv 6. När han sen kom ut från jobbet så stod jag där! Tada! En ganska förvånad make vill jag lova.

Vi gick till Och himlen därtill och tog varsin drink. Därefter hade jag bokat bord på Porto Fino. Fantastisk mat, gott vin, trevlig service och härlig atmosfär. Vad underbart det är att gå ut och äta.

Nu är det god natt! Trött och mätt som jag är...

7 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Myspysigt!
Jag hoppas ni vinkade upp till oss när ni gick förbi!
Kram Mikaela

Markus Gisslén sa...

Vad gulligt!!! Lyckliga min bror...

Linda K sa...

vardagsromantik rockar fett!

Camilla sa...

mikaela: mys mys. hade så klart vinkat om vi hade tagit vägen förbi er. ;) kram

markus: han blev jätteglad! vad roligt det är med överraskningar!

linda k: verkligen!!

Solrosfrö sa...

Kul att se er båda ;)

Camilla sa...

fröet: ja, det hör ju inte vanligheterna. :)

No-one sa...

Vad fina ni och utsikten är!