lördag 23 maj 2009

Lördagförmiddag

Har börjat ställa bilen hos mina föräldrar som bor i en förort, ca 20 min från stan. Lite opraktiskt när man som i förmiddags skulle ut till Täby för att hämta en vagn man hittat på Blocket. Föräldrarna bor söder om stan och Täby ligger norr om stan...

Det var bara sätta sig på pendeltåget (med båda barnen så att maken kunde sova bort sin sjukdom). Hämta bilen och köra tillbaka in till stan där jag var tvungen att lämna av en Stella som avskyr att åka bil och mest skriker hela tiden. Därefter åka ut till Täby och sen hem igen. Det var iallafall inga problem att hitta parkeringsplats. Underbart!

Nu ska jag snart sticka iväg på fotbehandling. En del av mig tycker det känns lite jobbigt att låta någon annan fixa med mina fötter men jag tänker bortse från den delen och bara njuta av en timmes lugn och ro!

Inga kommentarer: