tisdag 15 september 2009

Möten

Haft möte hela dagen. Bland annat besök från vår HR-avdelning som pratade Arbetsrätt. Puh säger jag. Det är hysteriskt mycket att hålla reda på och vara ansvarig för. Säljarna får inte jobba si och inte så och även om de mörkar vissa grejer för oss ligger det ändå på vårt ansvar om sanningen skulle uppdagas. Har också kommit på att jag har en del jobbiga bitar att ta tag i framöver... Usch, ibland skulle jag bara vilja avsäga mig allt personalansvar.

Imorgon har jag personalmöte. Och här sitter jag och bloggar. Kanske ska planera lite mer än bara den punktlista jag redan gjort?

4 kommentarer:

Ylva sa...

Fan, va grym du är, bästa bästa systern! Puss

Osloskånskan sa...

Jag beundrar dej! Sånt har jag aldrig haft självförtroende till. Outfitbilder snart?

tant t sa...

Heja dig, tror att du kommer att klara det bra! Men jag förstår dig...jag spyr av personalansvar!

Camilla sa...

y: du med sötaste! puss

osloskånskan: men tack! :) ja outfitbilder hoppas jag kommer snart. kameran ligger alltid i väskan men det är så mycket på jobbet att jag glömmer fota. och så fort jag kommer hem åker mysbyxorna på. men jag ska försöka skärpa till mig. :)

tant t: ja, spyr är bara förnamnet.