söndag 13 september 2009

Vem väljer du? - part 16



Anders Lundin eller Hans Fahlén?

13 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Hans Fahlén.. Snygg o stabil!

Ylva sa...

Hans Fahlén, HU! Och Anders Lundin?! Det här var den svåraste hittills. Jag tar Anders, om jag måste.

Victoria sa...

Hans, alla gånger!

Linda K sa...

med viss tvekan (huruvida jag borde rösta alls) väljer jag hans.

Unknown sa...

Anders Lundin

tant t sa...

Hans Fahlén - ABSOLUT!!!

Solrosfrö sa...

Oj... ja det får bli Hans då.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag är en Hans-tjej...

Brumma sa...

Måste välja Anders eftersom Hans liksom försöker lite för mycket med den där uppenbara å-vad-jag-är-sexig-i-min-skäggstubb. Självdistans vinner i längden!

Mikaela de Ville sa...

Eftersom jag var lite småkär i Anders när jag var typ 20 och han typ snygg, får det bli han som får min röst.

Åsa sa...

Hans utan tvekan!

Camilla sa...

Jag väljer Anders. Grejar inte riktigt HAsse.

Cosmopolit sa...

Anders,då.