fredag 2 oktober 2009

Vem väljer du? - part 26


Paul Bettany eller Daniel Craig?

16 kommentarer:

Ylva sa...

Paul Bettany. Är inte så förtjust som alla andra i Bond-Craig.

Markus Gisslén sa...

Ööööh? Craig såklart!

Frida sa...

Paul!!

Åsa sa...

Paul såklart!

Cecilia sa...

Definitivt Craig, hej vi snackar ju om James Bond :)

jonna sa...

Åh, den här var inte helt lätt... Paul. Tror jag. (Eller...)

Fröken Finemang sa...

Paul!

Linda K sa...

ooooohhh! craig :*)

Osloskånskan sa...

Daniel. Faen; jag bara ÄÄÄLSKAR dina dom här inläggen!!!

Victoria sa...

Paul Bettany. Daniel Craig är så kantig.

Camilla sa...

och jag väljer paul. har haft en liten hang up på honom sen jag såg "wimbledon".

Miss Upsey Daisy sa...

Craig för mig!

Solrosfrö sa...

Bond please ;)

Ylva sa...

@Camilla: Har du? Det har du aldrig sagt.

Åsa sa...

Oj jag höll på att missa den här och det hade ju varit för trist;)
Daniel Craig, ala dagar i veckan!

Cosmpolit sa...

Urk, lika illa båda två. Paul verkar minst självupptagen så min röst faller där.