onsdag 11 november 2009

Å så kom...

...livet emellan igen.

När budgeten var inlämnad för några veckor sen stack jag huvudet i sanden för ett tag. Jag ville så gärna tro att jag faktiskt var klar. Men det var jag ju inte. Idag drog jag upp mitt sandiga huvud, satte mig vid jobbdatorn och började med 2010 års arbetstidsjournaler. Alla säljare ska ha en journal över hur de ska jobba under nästa år. Tusen grejer att ta hänsyn till; deras arbetstid får inte diffa mer än 5 timmar upp eller ner på veckan, de måste ha fått sin kontrakterade tid under en tioveckorsperiod, de får givetvis inte jobba mer än 5 dagar i sträck osv osv.

Jag jobbade över till 10. Och har bara kommit till mitten av maj. På fredag måste det vara klart. Wish me luck.

3 kommentarer:

No-one sa...

Lycka till!!!

tant t sa...

A lot of luck! Å var rädd om dig!

Camilla sa...

tack söta ni! blev klar idag! :)