onsdag 16 december 2009

Garden i Sickla

I snöyran tog vi oss till Sickla och en mysig restaurang, som även var en butik. Man kunde köpa en massa fina saker; ljus, servetter, blommor, krukor, vaser, julpynt, smycken, kuddar, inredning och säkert tusen andra grejer. Vi var ett gäng på ca 30 pers. så vi hade hela stället för oss själva. Glögg med pepparkaka och ost välkomnade oss. Därefter blev det en medalhavsbuffé och sedan en avslutning med kaffe och kakbuffé. Jag är mätt. Och belåten.

Kvällens outfit blev mestadels svart men med lite inslag av vitt och silver;

7 kommentarer:

Linda K sa...

men kvinna! vad har du för dödscoolt halsband?

Osloskånskan sa...

Linda K: släng dej i väggen! Halsbandet är mitt mitt mitt! VILL HA!

No-one sa...

Där har jag fikat - mysigt ställe! Särskilt på sommaren när man kan sitta utomhus, på taket.

tant t sa...

Riktigt snyggt...hela outfiten!

Mikaela de Ville sa...

Snyggast, som vanligt! :o)

Camilla sa...

linda k: visst är det fint?! köpt på lindex.

osloskånskan: spring till lindex och köp!!

alexia: utomhus på taket? låter som om jag måste åka tillbaka i sommar.

tant t: tack söta!

mikaela: gulle dig! kram

Ylva sa...

Min min min syster! Mycket snyggt, Millson!