måndag 3 oktober 2011

Från en galleria till en annan


I lördags jobbade jag min sista dag på Nilson i Gallerian. Idag gick jag tillbaka till min (gamla) butik; Din Sko i Kista Galleria. Vemodigt som fasen förra veckan. Har trivts något så vansinnigt bra i Gallerian, med allt; personal, butik, koncept, kunder, andra butikschefskollegor. Allt. Men nu är det alltså slut på en era och början på en nygammal sådan. Det blir bra det här med!

Bilderna är över de fina blommor och det fantastiska armband jag fick. Fick även två handskriva kort som innehöll så vackra ord att jag grinar varje gång jag läser dem. Ska sparas för all framtid, så att jag kan ta fram och bli varm i hjärtat när jag känner för det.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Vad världens bästa chef är värd!
Kram m.

Camilla sa...

mikaela: vad söt du är! kram!

Ylva sa...

Det bor en konstnär i dig! Vilket jättefint collage!

Linda K sa...

vad tråkigt att lämna nåt man trivs så bra med. hoppas du trivs bra på nygamla stället också. lurre?

Camilla sa...

ylva: tack ylvis!

linda k: jag trivs absolut här med! gärna lurre snart! jag kollar schemat och hör av mig.