torsdag 1 december 2011

Jag gör helg nu

Torsdag är numera som fredag för mig. Skönt!

Imorgon kommer finaste kusinen med kusinbarnet till stan. Lunch på stan med sönerna på eftermiddagen. Efter att vi hämtat Stella drar vi hemåt för en Boeuf Bourguignon (stavas det verkligen så?). Känner mig sjukt huslig när jag gör en gryta en dag innan den ska ätas. Men det blir ju faktiskt godast så, smidigast också. 

Funderar på att ta oss till Palatset på lördagen, tror att det skulle passa killarna väldigt bra. Stackars lilla Stella får inte följa med för på Palatset är det 6-årsgräns har jag hört. 

Men sen får det vara nog med planering, det måste ju faktiskt finnas plats för lite spontanitet också. 

3 kommentarer:

Ylva sa...

Mys! Hälsa så gott, och ja, jag tror bestämt att det faktiskt är så det stavas :-) Puss

Miss Upsey Daisy sa...

Fast man hinner mer om man planerar...

Camilla sa...

ylva: puss

miss ud: det har du rätt i. :)