fredag 3 februari 2012

Hur mycket saker kan man ha egentligen?

Man kan tycka att jag borde ha lärt mig vid det här laget. Det är ALLTID mycket mer än vad det ser ut att vara.

Men icke.

Det är ungefär samma sak som att jag gång på gång blir lurad av mäklarbildernas vidvinkelbilder. Fastän jag tänker när jag kollar på bilderna; det är inte så här stort, så blir jag förvånad när jag ser rummen irl; var det så här litet, liksom.

Well, well, alla flyttkartonger (från Shurgard ska tilläggas, vi har ju en hel del grejer här på Kungsholmen också) och alla möbler är på plats. Och jag är trött. Så galet trött. Det värker i hela kroppen. Och då har jag ändå inte burit så vansinnigt mycket. Sova nu för imorgon bitti blir det löprunda med Jessica. Broddar och nya fodrade löpartights har inhandlats.

Inga kommentarer: