måndag 7 juli 2008

Semester på Pause-redaktionen?



Genom vännen M fick jag upp ögonen för tidningen Pause. Har prenumererat ett tag och tycker att det är en helt ok tidning som har lite av varje, ofta med mycket humor. I senaste numret undrar jag dock vad som hänt. En helsida reklam för Alyssa Ashleys parfym Vanilla, som är så dålig och B så jag skulle nog inte köpa parfymen ens om jag fick pengar. (Ok, jag fattar också att det inte är Pause-redaktionen som gjort reklamen, men de har ändå bestämt sig för att ta in den) Den andra missen är en bild på Hind Hariri (i artikeln om förmögna kvinnor) där det står AFP och Gettyimages över hela bilden... Say no more...

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det är ju ingen gratistidning så lite bättre kvalitet är att vänta...

Camilla sa...

Miss ud: den är ju iofs inte så dyr men ändå...